סיפורו של מעלון

עוזי, בן 79, מבית הכרם שבירושלים, התכופף להרים פיסת נייר שנפלה לו על הרצפה בעודו גולש באינטרנט במחשב, ונפל.
כתוצאה מהנפילה הזו נשברה לו חוליה בגב, שגרמה לכך שהעצב שמפעיל את הרגל נפגע והוא נאלץ לעבור ניתוח מורכב, שלאחריו לא יכל ללכת.
"בגלל 26 מדרגות שנמצאות בכניסה לבית, לא יכולתי לצאת ממנו. כל יציאה לצורך טיפול או אפילו התאווררות, הייתה כרוכה בהזמנת אמבולנס פרטי" כך הוא מספר.

עוזי בחן את האפשרויות שעמדו לפניו: התקנת מעלית או מעלון. בדיקה ראשונית ופשוטה העלתה כי התקנת מעלית הינה פרויקט ארוך ומסורבל, הכרוך בעלויות גבוהות.
לכן עבר עוזי היישר אל האפשרות השנייה, שהינה התקנת מעלון.
"פניתי לארבעה ספקים שונים, שאף ביקרו בביתי אבל אז צצה בעיית חשמל מורכבת שרק חברה אחת מתוך הארבע הצליחה למצוא לה מענה.
הרגשתי שהם ממש רואים את הצורך שלי ויוצאים מגדרם למצוא פתרון. הם ראו אותי כאדם". כך מספר עוזי.

"תהליך התקנת המעלון לא היה מורכב, אפילו הרבה יותר פשוט ממה שחשבתי, ותוך זמן קצר הרווחתי את החופש שלי ואת היכולת לצאת מהבית באופן עצמאי מבלי להזדקק לאמבולנס.
לא האמנתי שהכול יעבור כל כך חלק. וכל זה תוך כדי ליווי ותמיכה לאורך כל הדרך" , עוזי מספר והתרגשות בקולו.

סיפורו של עוזי אינו חריג או שונה בנוף של ישראל של שנת 2018, בה קשישים רבים מתגוררים בבתים ישנים ברחבי הארץ, בהם אין מעלית.
חלקם אינם יכולים כלל לצאת מהבית באופן עצמאי, חלקם מפאת זקנה ו/או חולשה (רגליהן אינן נושאות אותם), או בגין פציעות/מחלות.
ישנם אנשים רבים הזקוקים לאמבולנס בכדי לצאת מהבית, לטיפולים רפואיים או לכל צורך אחר.

פנינו לחברת רמפה, עליהם דיבר עוזי בחום רב, ובראיון אתם למדנו כי כיום, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת ופתרונות חדשניים הנמצאים בשוק, ניתן לפתור את הבעיה בצורה יחסית קלה ונגישה לכל כיס, באמצעות מעלון כיסא . באמצעות המעלון ניתן לשפר את איכות החיים ולהתגבר על מדרגות בבניין ו/או בבית ולהתנייד בצורה חופשית ועצמאית, מבלי להיות תלוי בגורמים חיצוניים. 

המעלון מיועד לנשיאת אדם בישיבה, לאורך גרם מדרגות, גם אם הוא כזה הכולל סיבובים או שינויי זווית.
המעלון של חברת "רמפה" הוא היחיד מסוגו בארץ, המסוגל להגיע לנקודת שיפוע של 75 מעלות ולייצר פתרונות גם למבנים מורכבים.

להרוויח את החופש בתהליך פשוט ונגיש

חברת רמפה מעליות מתמחה בפתרונות מקצועיים ייחודיים למעלונים למדרגות. החברה מייבאת ומתקינה מוצרים בתחום מעלונים למדרגות ואף מייבאת רכיבים וחלקים לענף המעליות.

החברה פועלת ללא לאות במטרה לספק ללקוחותיה את המוצרים החדישים והבטיחותיים הקיימים כיום בענף.
"אנו שמים את בטיחות לקוחותינו בעדיפות עליונה ועומדים מאחורי מוצרינו עם אחריות לשלוש שנים. מעבר לפן הבטיחותי החשוב כל כך אנו שמים דגש גם על הפן העיצובי של המעלונים ונותנים ללקוחותינו מגוון רחב של דגמים וצבעים לבחירת המעלון המתאים להם ביותר, כך שישתלב עם אווירת העיצוב הכוללת של ביתם.
מה שעומד לנגד עינינו בעבודת היום יום שלנו הוא לתת מענה פתרון ומדויק לצורכי הלקוחות שלנו.
אין מענה אחד דומה לזה אחר, כל פתרון מותאם בצורה ייחודית לצורך". כך לפי רועי פריד, מנכ"ל החברה.

בשונה מהתקנת מעלית, שהינה עניין מורכב וסבוך, התקנת מעלון היא די פשוטה. בשיחת טלפון נשאל הלקוח את כל השאלות הנחוצות בכדי להכיר את המבנה ואת הצורך ולאחר מכן מתקיימת פגישת ייעוץ בבית הלקוח שלאחריה ניתנת הצעת מחיר. כל מעלון נבנה ומותאם בצורה מדויקת לצורכי כל לקוח ותהליך הייעוץ מתבצע עם מצלמה מיוחדת שבאמצעותה מצלמים את גרם המדרגות, ללא צורך במדידה. התוצר המתקבל הנו הדמייה תלת ממדית, עליה נוצרת המסילה המדויקת בהזמנה.

את המעלון ניתן להתקין מבפנים או מבחוץ, תוך כמה שבועות המעלון מוכן ומתוקן על ידי טכנאים מוסמכים של "רמפה" בהתקנה מהירה שאורכת רק כמה שעות.

"אנחנו מאוד מקפידים על יישום הערכים שלנו לאורך כל הדרך: יושרה, אמינות, חדשנות וטכנולוגיה מתקדמת. לכל לקוח יש מנהל תיק לקוח העומד אתו בקשר ופעם בשנה אנחנו מגיעים לבדיקת תקינות המעלון. 
במידה ומתעוררת תקלה, הטכנאים שלנו זמינים 24/7 והם מסייעים בפתירתה, אף שלשמחתנו אין הרבה תקלות". כך מעיד פריד.
הטכנולוגיה מתקדמת, וגם תוחלת החיים שלנו מתארכת עוד ועוד, ואנשים עושים כל שביכולתם לשמור על אורח חיים פעיל. באמצעות פתרונות כגון מעלון כיסא, גם אנשים המתקשים להתנייד יכולים לשמור על עצמאותם.

 

כתיבת תגובה