הרעיון? לצאת מהקיבעון ולחשוב מחוץ לקופסא

הסיפור שלנו מתחיל ברפי. רפי מגבעתיים עבר ניתוח בגב שלאחריו היה זקוק למעלון כדי לעלות במדרגות ביתו.
הוא פנה למספר חברות העוסקות בתחום על מנת שיתקינו לו מעלון בביתו אך כבר בשיחת הטלפון הראשונות, כאשר הציג רפי את מידותיהם של המדרגות והמרווח בין המדרגות לקיר, נתנו לו כל החברות את אותה התשובה "המדרגות שלך צרות מדי". וכך יצא שהוא בעצם לא מקבל מענה על הצורך בסיסי של התניידות בתוך ביתו.

נודה על האמת, גם תשובתנו הראשונה הייתה שהמדרגות צרות אך למשפטנו היה גם המשך: "המדרגות שלך מאוד צרות, אולי אפילו מידי, אבל בכל זאת אנחנו נגיע אלייך לבית ונראה מה אפשר לעשות." פשוט לא יכלנו להישאר אדישים לסיפורו של רפי וידענו שהרצון שלנו לעזור יתגבר על כל מכשול.
יהודה, מנהל המכירות שלנו הגיע לביתו של רפי כדי לבחון דרך יצירתית שבה נוכל להקל עליו ולהשיבו לשגרה ככל הניתן ולבסוף מצאנו פתרון ייחודי עבורו !
מאחר והמדרגות באמת צרות מדי להתקנת מעלון, בנינו עמודים לכל הגובה במרווח שבין גרמי המדרגות וכל המסילה הותקנה על עמודים אלו.

כך למעשה הרווחנו עוד מקום שאיפשר לנו להתקין עבור רפי מעלון  כסא מתעקל HIRO 160Q מתקדם תוצרת חברת הירו הגרמנית שייחודה הוא היכולת לתת מענה להתקנת מעלונים במקומות שחברות אחרות לא יכולות אפילו לנסות.

כעת רפי מתנייד בנוחות וביעילות גם לקומה השנייה בביתו וגם למדנו שיעור חשוב: לפעמים מאמץ נוסף שנעשה עבור מציאת פתרון יעשה את כל ההבדל ויעזור לאנשים להיות ניידים יותר ועצמאיים יותר.

הנה עוד כמה דוגמאות למעלון המיוחד שנותן מענה לכל סוג של גרם מדרגום

כתיבת תגובה