פתרונות ציוד הרמה ונגישות

המודעות למרחב נגיש הולכת וגוברת בשנים האחרונות. ארגונים, מוסדות ומרחבים ציבוריים, מסחריים ופרטיים כאחד מבינים כיום את החשיבות לספק אמצעי נגישות בתחומיהם, בין שמדובר במבנה סגור או במרחב פתוח. המודעות מביאה עמה ביקוש הולך וגובר לפתרונות מתקדמים להרחבת ושכלול הנגישות במרחב הציבורי ופיתוח פתרונות מקוריים ומכבדים שיקלו על ההתניידות.

עם זאת, לצערנו הדרך עוד ארוכה ובמקומות רבים עדיין הדרך היחידה להתנייד מקומה לקומה היא במדרגות בלבד. לשם כך, מהנדסים ומעצבים רבים מרימים את הכפפה ומבקשים לספק פתרונות בצורת ציוד חכם שיהפוך את המרחב הציבורי לנגיש יותר וישפר את איכות חייהם של אנשים רבים.

מתקני הרמה

מתקני הרמה לשימושים שונים מגיעים בשתי צורות עיקריות:

מעלון כיסא למדרגות

מעלון מדרגות הוא למעשה כיסא המחובר למסילה חשמלית המאפשר לשאת אדם בישיבה במעלה מדרגות. המסילה עשויה להיות בנויה בקו ישר או עם פניות, תלוי בצורת גרם המדרגות ועיצובו. באמצעות ישיבה בכיסא והירתמות יציבה, ניתן לעלות במדרגות באמצעי המכני במעלה המסילה.

מעלונים לכיסא גלגלים

ישנם מעלונים שאינם דורשים מעבר מכיסא הגלגלים.

  • זחליל – הגדולה בפתרון זה הוא שניתן להשתמש בו גם בבניינים בהם אין כל פתרון קבוע להנגשת המדרגות. מתקן הנע על מרכב זחל (ומכאן שמו) כמו שנוכל למצוא בנגמ"ש, המתלבש על כיסא הגלגלים ומאפשר לשניהם לנוע יחד על הזחל כיחידה אחת ולעלות במדרגות. הזחליל הנו קל משקל ומתקפל בקלות לתא מטען של רכב.
  • מעלון משטח – פלטפורמה רחבה המותאמת לגרם המדרגות עליה ניתן להיעמד עם כיסא הגלגלים ולשאת אותו בשלמותו באמצעות מסילה מכנית המותאמת לכל רוחב של גרם מדרגות בקו ישר, מפותל או עם פניות.

כיצד מותקן מעלון מדרגות?

  • ראשית, ייבחנו צרכי הלקוח. מהו רוחב גרם המדרגות, עיצובו, האם מדובר בקו ישר או עם פניות ופיתולים? תיבחר העדפה האם המסילה תותקן בחלקו השמאלי או הימני של גרם המדרגות.
  • לאחר מכן, תותקן המסילה המכנית לאורך קירות גרם המדרגות. התהליך ידרוש קידוח וחציבה במבנה הבית ועריכת שינויים ארכיטקטוניים.
  • לבסוף, יולבש המושב או המשטח על המסילה.

רמפה מעליות ונגישות בע"מ מציעים פתרונות נגישות מתקדמים ומורכבים המותאמים לצרכי הלקוח

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו ולהזמין שיחת ייעוץ. אנשי המקצוע המנוסים והוותיקים שלנו יגיעו עד ביתך לשיחת תיאום ציפיות והבנת הצרכים הייחודיים שלך להתאמה אופטימלית של הפתרון לבית או העסק שלך. נערוך מדידות מקיפות על מנת להתאים את המעלון לתנאי המבנה ולגרם המדרגות. השירות ניתן ללא כל עלות. אנו שואפים תמיד לעמוד בחוד החנית של הטכנולוגיה החדשנית ביותר במתן פתרונות נגישות מורכבים ואמינים ובעיצובים מותאמים לטעמך.

לפרטים נוספים, לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות עם המומחים שלנו ולהזמנות, אנו זמינים לפנייתך בדף צור קשר או בטלפון.

כתיבת תגובה